Hannas blomster

bloggen min

mandag 4. oktober 2010

Kreative arbeid med Tommy Eide=)

Mandag 4 oktober fikk vi besøk av Thommy Eide. Da fikk vi arbeide litt mer kreativt og morsomt.
Først laget vi en grunnform av ståltråd:
Til slutt surret jeg ståltråd rundt en vannpatron og satten en okridee i. Til slutt la jeg kreasjonen rundt ballen og litt inni for å få en transparent effekt.
Etterpå laget jeg en firfisle med gress, vannpatron, ståltråd og orkide. Ståltråden ble surret rundt en bunt med gress og inni var vannpatronen. Til slutt laget jeg armer i samme teknikk og stappet orkideen oppi.
Etterpå laget jeg en Øyenstikker i samme teknikk bare denne manglet bein og hadde vinger.
Til slutt laget jeg en stålfigur med gress utpå. Først dro jeg ut hele ståltråden og formet den som en fisk og surret den fast etterpå. Så laget jeg øyne og lanternen og en ball på halen av samme teknikk. Lanterneholderen laget jeg ved å surre ståltråd rundt en annen rett ståltråd.

Dette var bare helt supergøy å lage!

1 kommentar:

  1. Stilig blogg;) Du lagde mange flotte kreative arbeider. Ser ut til at du likte godt å leke med blomstertråd:)

    SvarSlett