Hannas blomster

bloggen min

fredag 8. oktober 2010

Kreative arbeid med Tommy eide=) Dag 5

Fredag 8 oktober var siste dagen med Tommy! Dette var trist og jeg kommer til å savne den kreative og koselige mannen! Jeg har lært så mye og fått mye positiv inspirasjon.

Først begynte jeg å lage en stilig kreasjon av rester vi hadde. Jeg dro ut en reste lyng ut av potten og satte den på et fat. Så surret jeg ståltråd over og puttet blader, lyng, orkidee og en av dyrene jeg laget tidligere i uken. Dette arrasjementet varer lenge og det kan tørke inn.


Etter dette begynte jeg på et ståltråd tre på boks. Dette skulle festes til en hermetikk boks, men teknikken for treet var den samme. Festingen var annerledes ved at jeg ikke laget røtter og heller festet tråder inni boksen gjennom hull.

Så viklet jeg tråd rundt trådene som stakk opp og laget greiner. Disse jeg viklet og delte jo lenger ut mot enden jeg kom.

Til slutt dro jeg alle endene nedover og fikk henge greiner. Treet kan sprayes en farge for å få en annen effekt.


1 kommentar: