Hannas blomster

bloggen min

mandag 20. september 2010

Siste Finish på tett rund Brudebukett

Mandag 20 sep laget vi ferdig brudebuketten, laget skisse for dekor og laget dekoren. Buketten fikk en paraplyform med vakre roser og mellomstikk for å få den tett og fin.
Under buketten stiftet jeg blader opp inntil blomstene for å støtte og for at det skulle se bra ut.
Til slutt laget jeg noen ideskisser for hvordan buketten skulle se ut til slutt.
Jeg gikk for ideen helt til venstre fordi den var romantisk som passet til blomstene og den var enkel.
Jeg valgte buljong tråd til å pynte med fordi det ga litt mer liv sammen med orkideene. Orkideene valgte jeg etter fargen, de dannet noen kontraster med de stripete linjene og sterke fargene. Jeg valgte den som hang ned fordi det passet til buketten ved organiske former og farger.
Jeg valgte å sette en orkide bak buketten slik bruden fikk noe fint å se på.

3 kommentarer:

  1. Du lagde en flott brudebukett, Hanna:) og du hadde god teknikk:)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott bukett! Jeg har søkt mye på nettet nå etter inspirasjon til min brudebukett (gifter meg i juni) og det er akkurat noe slikt jeg kunne tenkte meg :) Tar du et oppdrag? ;-)

    mvh
    Kjersti
    Kjersti9@hotmail.com

    SvarSlett