Hannas blomster

bloggen min

tirsdag 5. oktober 2010

Kreative arbeid med Tommy eide=) Dag 2

Tirsdag 5 oktober laget vi flere morsomme figurer og ting bare med en annen teknikk.

Jeg brettet lønneblader inni hverandre og beholdt stilken. Til slutt festet jeg alt med ståltråd og puttet hypericum bær på toppen:
Etterpå laget jeg en kurv av samme teknikk bare lengre. Til slutt surret jeg den rundt en vase og festet med tannpirkere.
Bladene måtte brettes fast og tynt over hverandre for å holde og produktene var veldig lenge holdbare.

Brudesmykke

Etter dette begynte jeg på et brudesmykke. Dette fikk et skjelett av ståltråd som jeg surret erika og blader rundt.
Så formet jeg denne slik den kunne holdes godt i og ingen ståltråder skulle stikke ut.

Til slutt laget jeg lange tråder med roseblader brettet og stukket igjennom. Formen ble rettet og en orkide ble plassert på toppen.


Jeg ble meget fornøyd med arbeidet mitt=)

4 kommentarer: