Hannas blomster

bloggen min

onsdag 6. oktober 2010

Kreative arbeid med Tommy eide=) Dag 3

6 oktober laget jeg et hjerte av ståltråd som jeg dekorerte med botaniske materialer.
Denne ble laget ved at jeg dro ut rester av ståltråd og formet det som et hjerte. Alle skarpe kanter ble bøyd inni hverandre. Så begynte jeg med å tre bjørnegress inni.
Etter dette begynte dekoreringen med erika og 2 orkideer. Den ene orkideen stappet jeg inni hjertet for å få dybde. Alle materialene ble plassert med organiske former inni og utpå hjertet for å skape harmoni og dybde.

Så laget jeg en mindre versjon med samme teknikk uten orkideer.

Til slutt laget jeg en rekke med kongler som ble festet med ståltråd:

Denne rekken dekorerte jeg med hypericum bær, bjørnegress og erika. Jeg plasserte de på annehver side for å skape harmoni og gjentagelse.
Disse rekkene kan man rulle sammen til krans eller bare som en rekke til bordpynt. Enten høst eller vinter passer denne kongle rekken meget bra=)


1 kommentar:

  1. Enda en gang har du laget flotte arbeider. Flink å fotografere;)))))))

    SvarSlett