Hannas blomster

bloggen min

fredag 8. oktober 2010

Kreative arbeid med Tommy eide=) Dag 4

Torsdag 7 oktober laget var vi ute halve dagen å laget landart med materialer fra naturen. Jeg kom på gruppe med Marie og vi fant en spesiell gammel tregrein med hull som vi benyttet til å lage noe ut av.
Vi fant bær og la de fint oppi hullene slik det fikk en voldsom kontrast.


Senere gikk vi tilbake til skolen og der fikk vi et nytt oppdrag.
Jeg skulle lage  et tre av ståltråd. Først surret jeg 2 spoler rundt en bok og klippet på midten. Så strammet jeg den på midten og begynte med røttene å surre de om en annen.


Etter mye surring ble resultatet sånn:

Dette kan plasseres overalt: ute om vinteren får det istapper på seg, inne på halloween fordi det ser skummelt ut, det kan sprayes en annen farge, spraye lim på og helle glitter over, ta bær eller blader på tuppene, og plasseres i en potte om man ønsker det. Det finnes så mange muligheter for å gjøre den litt mer personlig=)

1 kommentar: